niedziela, 8 stycznia 2012

Dzieci na Allegro #1

Dzisiaj na początek zbiór komentarzy w mniej lub bardziej bezpośredni sposób sugerujących niedojrzałość kontrahenta.
  • Lubię gnój-ale w kupkach...Kolejny szczeniak któremu może ktoś-kiedyś skopie d**ę.
  • Nie chce wysłać produktu. Chyba jakiś dzieciak.
  • samo mówi za siebie (wygrał aukcję i tak napisał mi w komentarzu do niej): "to taki głupi facet przysyłać chciał mi paczkę a ja jej fcale nie chciałem"
  • (...)Kolejny gość z Placu Zabaw...Licytuje dla zabawy i ździwiony,że wygrał licytację.(...)
  • Gowniarz ktory nie ma pojecia o aukcjach. Rzuca wyzwiska przez email, nie polecam z nim robic interesow... a "Psycho" to on ma ...ale skrzywione..:(
  • Typowy dzieciak kupujacy przedmiot na innej aukcji (...) Nie dotykac nawet kijem!
  • Jak już wcześniej napisałem nie mam zamiaru jeździć 10 razy po jakiś drętwy CD ROM, byłem w Szczecinie 2 razy i dwa razy dzwoniłem. To i tak za dużo, bo  powinienem za pierwszym razem olać tego CEDEKA. Jak Ci coś nie pasowało to trzeba było przysłać maila a nie wypisywać bzdury na allegro. NIESTETY NIE POLECAM TEGO GOŚCIA, NAJPIERW MU NIE PASUJE GODZINA, NASTĘPNYM RAZEM NIE MOGĘ Z NIM ROZMAWIAĆ BO MAMA GO NIE MOŻE DOBUDZIĆ I PÓŹNIEJ DOSTAJĘ NEGATYWA BO KONTAKT SIĘ URWAŁ. MOŻE MIAŁEM PRZYJECHAĆ I ZRZUCIĆ CIĘ Z ŁÓŻKA ŻEBYŚ ŁASKAWIE MÓGŁ MI SPRZEDAĆ TEGO CEDEKA?
  • WIELKI NEGATYW. Klient twierdzi, że jakieś 2,5 letnie dziecko włączyło komputer, zalogowało się na jego konto i brało udział w mojej licytacji. Genialny dzieciak !!! Proponuję wysłać go do elitarnej szkoły dla wybitnie uzdolnionych !!!
  • Sluchaj koles,wyslalem ci maila z przeprosinami ale to widocznie za malo a i tak go nie zrozumiales !!! Dziecko zostawilem przy wlaczonym komputerze ,.A co to za filozofia wcisnac 2x ENTER??????Chyba ,ze ty nie potrafisz?????
  • Dziecko - kto mu konto aktywował !!!!
  • Nic nie przyslal szczeniak jeden.

Ciekawe bywają również usprawiedliwienia.
  • Wiem, że jest to może słabe usprawiedliwienie ale rok temu kilkakrotnie swoją "radosną twórczość" uskuteczniał bez mojej wiedzy i zgody  mój młodszy brat. (...) Niedoszłych kontrahentów serdecznie przepraszam.(...)
  • co prawda to prawda - grzechy młodości
  • przyznaje się do iny negatyw słusznie mi się należał ale wiem że niewarto robic tranzakcji za kogoś
  • z kasą było ciężko, ale przyznaje,że nie wywiązałem się z umowy. Drugi raz się to nie zdarzy Przepraszam.
  • akurat w tym czasie miałem pecha - awaria dysku- moja wina PRZEPRASZAM
  • Biore to na siebie! Faktycznie tak bylo jedyne usprawiedliwienie jest to ,ze w tamtym czsasie mialem blade pojecie o internecie i wogole nie dysponowalem komputerem ,wylicytowalem ten przedmiot  w kafejce ,a pozniej to juz sam nie wiedzialem co trzeba,a e-maile do mnie nie dochodzily poniewaz nie wiedzialem jak sie konfiguruje konto  .Przepraszam
  • Sprawa wygladala nastepujaco...X-box byl wystawiany na prosbe kolegi,ktory nie ma jeszcze pelnej rejestracji na allegro,dal mi opis sprzetu poniewaz nie znam sie na X-boxach...wyszlo jak wyszlo i nie czuje sie z tym dobrze...przepraszam kupujacego
  • Miałem wypadek samochodowy i spędziłem w szpitalu ponad miesiąc czasu więc siłą rzeczy nie byłem w stanie odebrać przesyłki. Jeśli karta jest nadal do sprzedania to bardzo chętnie ją kupię. Nie było w tym mojej złej woli a raczej pech
  • ZdarzająSięLuserzyNaAllegroKtórzyWystawiająAukcjeAGdy SięOdRazuWpłaca-PaczkaNieDochodzi.SpytałemSię CzyMamPrzelewaćSiano-NaWszelkiWypadek-ZeroOdzewu. MailaDostałem-Owszem.AleWolałemSięUpewnić,CzySprzedawca WyśleMiPaczkę.DEBIL
  • Przepraszam ale byl to moj drugi zakup na allegro, i nie bardzo sie orientowalam w regulach gry.
  • witam napewno ma pan troche razcji co do zawartosci paczki poczuwam sie do odpowiedzialnosci i bardzo przepraszam ze tak wyszlo jedynym usprawiedliwieniem jest fakt ze to nie ja to pakowalem / szkoda tylko ze musial sie to tak drastycznie skonczyc
My na dzisiaj też kończymy, ale nie drastycznie, tylko całkiem normalnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zastrzegam sobie prawo do moderacji wpisów.