wtorek, 14 lutego 2012

Troska o zdrowie

Wielu allegrowiczów podejrzewa kontrahentów o ubytki na zdrowiu.
  • Masakra. człowiek kupuje i mnie telefon a potem odstępuje od zakupu. Ja się zgadzam a on wysyła negatywa.  Uważać na tego kontrahenta chyba niezrównoważony.
  • Cholerny niedorozwój. Takim chorym dzieciom nie powinno się pozwalać dotykać komputera bez opieki.
  • Dziecko zerwało się ze szkoły specjalnej. Współczujemy.
  • A tu, drodzy Państwo, mamy książkowy przykład pacjenta po lobotomii mózgu... a może to tylko ktoś z Samoobrony? :)
  • Beznadziejna osoba.Nie sprzedawajcie i nie kupujcie żeczy od tej osoby.To skończony śmieć.A pozatym jest chory na głowe i leczy się na to w szpuitalu (na gardzło też)i rodzice go leją w domu.Olejcie go i wy.
  • Jakis smarkacz czyli niedorozwiniety glupek rozwala ludziom przyjemnosc sprzedazy/kupna przez Allegro.
  • Koleżka chyba wiecznie na "kolumbijskim pudrze" albo pedryl!Nieodpowiada na maile i nieodbiera podanej komórki!Puknij się chłopaku w czoło a potem pisz taki bzdety!!!
  • Osoba nerwowa, uważająca, że wszystko jej się należy. Ponadto nie stać kolegi na telefon - tylko pisze coś do mnie na GG, co jak każdy wie NIE JEST pewnym środkiem komunikacji. Ogólnie nadaje się do transakcji z psychologami. Ja pasuję :(
  • NIE POLECAM - TAKICH LUDZI TRZEBA LECZYC
  • PO PÓŁ ROKU WYSTAWIA MI KOMENTARZ I TO JESZCZE NEGATYWNY, BEZ WYJAŚNIENIA O CO CHODZI!!! NIE WIEM KOGO TU TRZEBA LECZYĆ ALE Z PEWNOŚCIĄ KOLEGĘ POJEBA ERGO, Z RESZTĄ I TAK MU ZAMKNĘLI KONTO :))))

Niektórzy nie wahają się ujawniać danych osobowych nawet, jeśli kompromitują przy tym samych siebie.
  • To kompletny idota i kawał gnoja. Zwodził mnie 3 tygodnie, potem kontakt się urwał. To jego dane - unikajcie jak ognia: [usunąłem dane osobowe, bo te akurat wyglądały na prawdziwe].
  • brak odpowiedzi a dane jakie sa na karcie allegro muwia same za siebie: Mariano, ul.zielona 6, 15-999 Warszawa, tel. 0700000. odradzam jakie kolwiek interesy z tym typem, takich ludzi powinno sie eliminowac z allegro
  • Gość sobie jaja zrobił. Żadnego kontaktu.  Takie dane podał przy rejestracji w Allegro: Kupa Fiołkowa 62F, a OlsWiocha, tel. 0700-72-772. Nie radzę się z nim zadawać.

Produkty wydają się być wadliwe, niedokładnie opisane, a bywają też zgoła czymś odmiennym od zamawianego towaru.
  • Nigdzie w aukcji nie bylo opisu ze sluchawki sa uzywane,(byl tylko opis ze maja niesprawny mikrofon) a to ze sa powycierane i brudne od czyichs brudnych uszu, to juz lekka przesada...
  • przysłał mi jakąś ksiązeczke, w pudelku po proszku do prania i zaplacilem za to 365 zeta, odradzam jakiekolwiek interesy z tym typkiem
  • chyba odmiennie rozumiemy "super stan" przedmiotu ale negatyw tyczy sie zawartości paczki tego nie da sie opisać to trzeba zobaczyć-pusta butelka po coli stare brudne szmaty jakieś dziwne połamane plastiki- śmietnik,syf to za mało powiedziane
  • Jesli te śmierdzące buty dla sprzedającego są pachnące to gratuluję węchu. Ja zakupy na allegro robię uczciwie,ale sprzedający ma duże doświadczenie w mataczeniu i oszuliwaniu kupujących

Czasem zdarzają się zwyczajne (?) nieporozumienia.
  • prosze zobaczyc kiedy aukcja sie skonczyla ja jeszcze nie dostalem potwierdzenia telefonicznego i co sie z tym wiaze nie zdolalem tego wyslac a gosc mi wystawia opinie i jeszcze pisze ze telefon porysowany ) jasnowidz czy moze kaszpirowski !!! liczy moze na to ze nie bede tego reklamowal w allegro i moze mam mu jeszcze wystawic pozytywa :)))) !!!  STANOWCZO NIE POLECAM NIE ROBCIE Z NIM INTERESOW BO I TAK LADA DZIEN ZLIKWIDUJA MU KONTO NA ALLEGRO !!!
  • Zupełnie nie rozumiem tego człowieka! Po pierwsze pisze do mnie "gość" i "on" co jest lekko nie zrozumiałe biorąc pod uwagę, że jestem kobietą! Po drugie spotkaliśmy się, tranzakcja doszła do skutku, pieniądze otrzymał więc o co mu jeszcze chodzi? Wystawiam mu pozywywny komentarz za szybki kontakt i sprawną tranzakcję, a on mi wmawia, że tego telefonu nie odebrałam! No to co przede mną leży? Skąd bym miała ten telefon? Kolego, w co Ty grasz? Kto nie wierzy w moje istnienie, proszę zadzwonić do mnie pod numer [usunąłem]!!! Mogę też podać swoje adres, by nie było niedomówień: [usunąłem] i by każdy mógł się przekonać, że piszę prawdę. Tak, Danielu! Ja nie mam tajemnic! A wiesz co? Może napisz jeszcze, że to są Twoje dane, to wtedy wszyscy się pośmiejemy, nie tylko Ty robiąc z ludzi kretynów! Acha, i pisanie do ludzi maili w stylu : "Ty, Bucu i tak ćię załatwię..." po tym jak nie zgodziłam się na to byś odebrał prowizję z allegro za tranzakcję, itd nie jes [tu się urywa komentarz, najpewniej przekroczył limit znaków]

Na koniec kilka różnych, ni z gruchy, ni z pietruchy.
  • złodziej, sprawa zgłoszona na policje
  • Towar kradziony, sprzedawca jest wielokrotnym paserem. Transakcje kończyliśmy w towarzystwie policji przeszukującej mieszkanie. Ostrzegam.
  • Nie bede owijal w bawelne - ten czlowiek Pierdolony Debil. Brak słów.
  • (...) Mam nadzieje ze sie gnojek bedzie smazyl w piekle.
  • Człowiek nieodpowiedzialny, wystawia negatywy bez żadnych podstaw! Jeśli towar był wadliwy, czemu nie skorzystałeś z gwarancji? Lepiej toczyć pianę z pyska?

Wystarczy na dzisiaj tych serdeczności.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zastrzegam sobie prawo do moderacji wpisów.